nedjelja, 4. travnja 2010.

120 Manly palette review and ALL swatches



Prije otprilike dva mjeseca preko E-baya sam kupila 120 Manly paletu.

Do sada nisam imala prilike napraviti review i objaviti swatcheve pa ću to sada učiniti.

Swatchala sam po svojoj ruci, bez ikakvog primera.

Kako bih se lakše snašla, swatchala sam red po red, polovicu po polovicu.

NAPOMENA: Klik na sliku za veći prikaz.

Dakle krenimo. Slika prve polovice palete:



Swatchewi sjenila u prvom redu:



Drugi red:



Treći red:



Četvrti red:



Peti red:



I posljednji red u prvoj polovici palete, šesti red:




__________________________________________________________________________________

Sada slijedi druga polovica palete:



Prvi red:



Drugi red:




Treći red:




Četvrti red:



Peti red:



I posljednji red:



Sve u svemu, zadovoljna sam paletom. Sjenila su, kao što se može vidjeti po slikama, pigmentirana, neka manja a neka više. Ona koja su mat su uglavnom manje pigmentirana i postojana.

Sjenila nanosim kistovima i dobro se blendaju. Uz primer su jako postojana, a bez njega se skupljaju na pregibima.

Definitivno preporučam ovu paletu svakome, a posebno onima koji se bave profesionalno make upom jer definitivno nije bačen novac.

Platila sam ju oko 92 kn kod sellera imenom Barbie Cubes.

Kakva su vaša iskustva sa 120 paletom i jeste li zadovoljni?

Marina :)

1 komentari:

Dorotea kaže...

wow :o stvarno jeftino! i sjenila super izgledaju!

Objavi komentar