nedjelja, 4. travnja 2010.

Catrice Ultimate Lacquer review / swatches : 200 From Dusk To Dawn, 210 Just Married, 160 Sweets For My Sweets

Naravno, čim sam saznala da je izašla nova kolekcjia lakova Catrice , potražila sam je u "dućanima near me" te si priuštila 3 od 31 lakova koliko ih ima u novoj kolekciji. To je stalna kolekcija (nije limited) te se lakovi prodaju u vrijednosti od 17,90 kn.



Bočica sadrži 10 ml. U Rijeci se mogu naći u prodavaonicama Kozma (Tower Centar Rijeka).

Evo mojih mišljenja i swatcheva :

Započeti ćemo sa meni najdražim: 210 Just Married

Prelijepa blijedo roza boja sa sitnim šljokicama koje se zlatno presijavaju. Na svim slikama nosim dva sloja laka, pa tako i na ovoj.



Zatim: 200 From Dusk To Dawn


Kremasto smeđa boja koja podsjeća na nijansu Lost In Mud samo je nešto tamnija. Na noktu nema nikakav odsjaj- mat je. Lijepo se nanosi te se, kao i ostala dva laka, brzo suši.



Last, but not least: 160 Sweets For My Sweets



Usudila bih se reći, fluorescentna roza sa jako sitnim, oku nevidljivim odsjajem je zapravo jako lijepa boja za koju se ja inače ne bih odlučila i nije "my thing" inače. Boja je dovoljno intezivna već sa jednim slojem, ali ja sam na slici namazala dva sloja. Lijepo se nanosi i brzo suši.

(ispričavam se zbog neprimjerene pave boja zanoktica, ali bojanje jaja čni svoje =) )

Blagoslovljen Uskrs želim svima.

0 komentari:

Objavi komentar